środa, 18 maja 2011

Formatowanie grantu

Czolem wszystkim piszacym granty!

Mam do Was pytanie o zalacznik 2.2. Ma on byc w jezyku angielskim. Jak rozumiem, jest szansa na to, ze bedzie czytal to czlowiek nie znajacy jezyka polskiego. Ale naglowki w formularzu sa po polsku. Tak czy tak zamiarzam napisac je po angielsku i zaimportowac caly tekst zalacznika. Tu mam pytanie (moze durne, ale jednak): czy jest jakis standardowy wzor tych naglowkow po angielsku? Jak Wy to zamierzacie rozwiazac?

michal

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. To lubię, już na starcie są niedociągnięcia. Ciekawe co będzie dalej ;)

    Ja wiem, że to są pierdoły, ale jak to wszystko później może nam utrudnić życie.


    P.S. Poprzedni post chciałem edytować, tzn. dopisałem drugie zdanie, a on wziął i się usunął.

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszalem ze te wnioski (formularze) sa jeszcze niedopracowane i lepiej sie wstrzymac z wklepywaniem grantu na strone (tylko do kiedy?)
    Ciekawi mnie gdzie ma byc wpisywana cytowana w grancie literatura (dawniej byl pkt. 6 z max 25 pozycjami do zacytowania), chyba ze teraz nie mozna cytowac prac ...
    Inne pytanie to skoro mozna podac charakterystyke tylko dla kierownika i 2 wykonawcow a bedzie ich wiecej to czy mozna ich wymienic z nazwiska i funkcji w tresci grantu? Wyobrazam sobie ze brak wymienienia takich osob (od zadan ktore nie sa specjalnoscia wymienionych wykonawcow) moze byc negatywnie interpretowany przez oceniajacych ekspertow...
    Pozdrawiam
    Lukasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wie ktos czy w angielskiej wersji planowanych zakupow nalezy podawac ceny w zlotowkach czy w innej walucie? (jak juz tlumaczyc to wszystko!:)
    poczta NCN to jakas czarna dziura, na maila z pytaniami dostalem odpowiedz ze zostalo ono przesylane dalej i mam czekac ... czekam juz >2 tygodnie
    Lukasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało mi się dodzwonić do pani Barbary Kani, która w NCN jest "opiekunką" sekcji NZ8. Powiedziała, żeby brakiem angielskich nagłówków nie przejmować się. Zasugerowała jednak, że merytoryczny opis projektu lepiej składać w jednym kawałku (tzn. załączając plik), zamiast korzystać z możliwości redagowania poszczególnych sekcji w podręcznym edytorze w OSF. KH

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla poprawienia humoru, grantowa tematyka:
    http://www.youtube.com/watch?v=H69n3LmwlTI&feature=related

    ;)

    Pozd

    OdpowiedzUsuń
  7. I może jeszcze to:
    http://www.youtube.com/watch?v=-VRBWLpYCPY&feature=related

    Pozdr
    JSz

    OdpowiedzUsuń