czwartek, 28 kwietnia 2011

Nowa strona Web of knowledge ?

miałem ostatnio problemy z dostępem do ISI Web of knowledge (tę znaną zieloną), ale nasz instytutowy informatyk podrzucił mi namiary na inną (?) web of knowledge (już bez "ISI" w nazwie, poniżej printscreen). Strony są bardzo podobne, ale nie identyczne, np. na zielona nie "widzi" jednej mojej publikacji (bo jest błąd w nazwisku autora), a ta nową już ją widzi, z kolei nowa nie wyświetla mojej ostatniej pracy z Silva Fennica, która jest od dawna (kilka m-cy) wyświetlana na zielonej... Z ciekawości sprawdziłem też, że na nowej Piotrek Tryjanowski ma cztery papiery więcej :o)

Może ktoś zna relacje między tymi dwoma serwisami???

Tu adres do "nowej" web of knowledge i prinscreen poniżej
michał żmihorski

2 komentarze:

  1. Kurcze, ani wiecej artykulow mi sie nie zrobilo ani wiecej cytowan mi nie wykazalo. Do kitu taka nowa strona :(
    A na powaznie - u mnie dziala ona jak czolg. Co do roznic to nie znam szczegolow, ale o ile pamietam zapowiedzi nowego serwisu, mial on m-dzy innymi lepiej wspolpracowac z EndNotem i mial lepiej obslugiwac endnota on-line.

    michal

    OdpowiedzUsuń
  2. na zielonej jest link do nowej,
    a na nowej jest napisane:
    * It remains in development as the secondary platform with access continuing to the current version through the end of the year.
    * The data in this secondary platform will not be completely loaded until later in 2011. As new data are continually being loaded, corrected and unified, content between the two platforms will not be comparable...
    KF

    OdpowiedzUsuń